UPS vystup/vstup

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Září 24 11:58:53 CEST 2014

Ja N za upskou povazuji za jine N nez pred ni. Prave proto, ze "nevim" co se
v te UPS deje. Co kdyz se tam v nejakem divnem rezimu prehodi L/N? Alespon
takto jsem to udelal u sve UPS (podobna te vasi - APC RT 5000 XL). Uz jen
proto, ze nikdy nevim, kdy tu upsku vyhodim a pritahnu jinou - jedna uz svou
cinnost vzdala (tentyz model). PE jsou propojene vsude. Dokonce diky
manualnimu bypassu (4p stykac) tu UPS muzu odpojit a zapojit jinou aniz bych
prerusil dodavku do koncovych zarizeni.

Jak se bude vase UPS chovat, kdyz ji z vystupni strany dejme tomu prijde po
N nejake prepeti z klasicke site v dobe, kdy bude v bateriovem provozu?

Nektere UPS maji vystupni L a N zamerne prohozene. Ale jestli zrovna tadle
eatonka nevim ani me to vlastne "nezajima".

Eatonacky high efficiency mode je obycejny bypass, myslim ze je to nekde v
manualu napsane. Ve chvili, kdy upsce zacne sit nechutnat, tak jej vypne i
kdyz jeste nepojede na baterky - ale todle jsem nikdy nevidel skutecne
bezet, myslim ze pisou ze to takhle pojede minimalne 8 hodin a pak se to
zase prepne do bypassu.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz