UPS vystup/vstup

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Září 24 11:27:05 CEST 2014

Psal jsem primo do Eatonu, uvidim co napisou.

Taky je otazka jak je udelany ten bypass v takove UPS. Neni to totiz posano
jako primo bypass, ale jako high efficiency mode.

UPS jsem uz rozebiral abych doplnil regulaci otacek ventilator ale dostat se
na druhou stranu desky je uz o hodne slozitejsi.

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: 24. září 2014 11:04
To: HW-news
Subject: Re: UPS vystup/vstup

Já jsem to tak kdysi udělal, byla to ale nějaká jednoduchá, levná UPS (od
APC).
IMHO je možné propojit N vstupu a N výstupu, protože v normálním režimu jsou
stejně propojené přes bypass (relé) a v režimu chodu na baterii je výstup
galvanicky oddělený od sítě.

Jenže co když je tam zrovna třeba nějaké měření proudu, které tím propojením
přemostíte? Bez rozborky UPS to nezjistíte.
Osobně bych raději odpojil N od těch světel, pokud to je možné.

P.K.