Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 24 10:37:10 CEST 2014

Já se chystám v sobotu na chalupu, kde při trati je staré nepoužívané
vzdušné vedení na sloupech. Na jednom místě jsou dráty na zemi, o 20
polí dál zas končí na sloupu a nepokračují.
Odhadem možná kilometr délky...  zkusím tam připojit sluchátko s diodou,
uzemnění z kolejí.  Jsem zvědav jak to bude hrát....