Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Vladimír Franěk franek na skip.cz
Středa Září 24 09:57:50 CEST 2014

Zdravím,
také jsem si večer zbastlil tu nejjednodušší krystalku, s anténou cca 40 m
na sluchátka 4kOhm stanic slyšet cca 10, nejsilnější DeutschlandFunk,
ČRo, a Polskie Radio program 1.
:-) Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Tuesday, September 23, 2014 11:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Tak jsem teď hodil z okna odhadem 15 metrů drátu ( odvinutý Cus 0,5 z nějaké
kostry trafa) doma připojil sluchátka 2x 2000Ohmů s paralelní
GA203 diodou, druhý konec pod šroubek
kohoutku ústředního topení a .....

HRAJE TO ! Sice poměrně slabě, je třeba dobře poslouchat a přimačknout
sluchátka k uchu ale HRAJE !!!!
Jsou tam  slyšet minimálně 4 různé rozhlasové stanice najednou a trochu
síťového brumu.  Převládá nějaká německy mluvící stanice . Je tam také
pozorovatelný noční  "únik"
způsobující změnu hlasitosti všech programů, každého jinak.

A to ještě  konec antény leží v trávě - přivázal jsem na to M16 matku a
hodil z okna, aby byla anténa delší :-)

JaKub