Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Středa Září 24 09:15:30 CEST 2014

Myslim, ze presne podobne ptakoviny se mi libi nejvice ... vypada to jednoduse a efektne (prece jenom to nedelam jenom pro sebe, ale i pro oci/usi mych domacich mazlicku/divousu - potomku)
i  kdyz tady mam podezreni na cichani nejake levoty, proste, ze to je fake (podezreni na zhaveni pomoci 5V a schovani nejakeho IO za/pod lampou)
najde se i nejaky blizsi popis?

  Sam