Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 23 23:40:47 CEST 2014

Tak jsem teď hodil z okna odhadem 15 metrů drátu ( odvinutý Cus 0,5 z
nějaké kostry trafa) doma připojil sluchátka 2x 2000Ohmů s paralelní
GA203 diodou, druhý konec pod šroubek
kohoutku ústředního topení a .....

HRAJE TO ! Sice poměrně slabě, je třeba dobře poslouchat a přimačknout
sluchátka k uchu ale HRAJE !!!!
Jsou tam  slyšet minimálně 4 různé rozhlasové stanice najednou a trochu
síťového brumu.  Převládá nějaká německy mluvící stanice . Je tam také
pozorovatelný noční  "únik"
způsobující změnu hlasitosti všech programů, každého jinak.

A to ještě  konec antény leží v trávě - přivázal jsem na to M16 matku a
hodil z okna, aby byla anténa delší :-)

JaKub