Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Září 23 22:12:01 CEST 2014

citujem:

Stávající vysílač Topolná, který je přes 60 let starý, bude vyměněn za
vysílač nové generace: „Dáme tam vysílač, který místo 650 kilowattů
výkonu a příkonu bude mít pouze 50 kilowattů. Díky tomu se výrazně sníží
jednak cena, ale samozřejmě to je také podstatně ekologičtější provoz,“
objasňuje Nováček.

to je to o com sa tu uz nejaky cas bavime :-) U prezivsich vysielacov sa
radikalne sa znizuje vykon, co na krystalku nemusi stacit.
Ci ide o stredne alebo dlhe vlny v tomto pripade velmi nezalezi.

b.