Re: [OT]Elektrikářsko topenářský dotaz na cirkulační čerpadlo TUV

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Úterý Září 23 13:40:25 CEST 2014

Dekuji za vysvetleni,
kdysi jsem koupil coulovou zpetnou klapku a v tomhle "neviditelnem"
spoji mi tekla.

https://www.dropbox.com/s/6vixn8yecapju0n/SDC12522.JPG?dl=0

Tak jsem koupil dalsi jinde a ta uz byla ok. Bohuzel, nez jsem tamtu
stihl reklamovat, tak jsem od ji ztratil uctenku.
Nicmene me prekvapilo, ze se da koupit vadny i takovyto "kus zeleza".

Ondra