Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

AZe aze na seznam.cz
Úterý Září 23 13:09:00 CEST 2014

Právě došlo z GESu:
Elektronky pro lahodný zvuk
http://www.ges.cz/extras/mail/Elektronky-pro-lahodny-zvuk/mail.html?utm_source=ges-newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=Elektronky-pro-lahodny-zvuk
aze

-----Původní zpráva-----
From: Sull Ivan
Sent: Tuesday, September 23, 2014 11:08 AM
To: HW-news
Subject: Re: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

jo, to zhaveni si urcite zkusim ...

vylozene extra laborovat ani ne - puvodne jsem nemel ani v umyslu neco si
stavet. ale kdyz jsem je objevil, tak jen vymyslim, co s nima.
takovy zavan nostalgie. ty doby jsou uz davno pryc, co si budeme nalhavat
ani videl jsem prodej lamp vsude mozne, dokonce na slovensku je jedna firma
i vyrabi (http://www.jj-electronic.sk/, prodavaji i v cr:
http://www.elektronky.com/ ), ale to je uz zas jine kafe. na 'seriozni'
hratky

a ze na netu jsou schemata, stovky schemat - ano. prave ze jsou stovky ...
ale prave dik poznamkam (treba nahodne utrousenym) od lidi 'znalych' se
clovek pak dostane nekam dal, dokaze se chytnout nejake informace

:)