Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Balu balu na k-net.fr
Úterý Září 23 11:58:04 CEST 2014

Uz to vidim. Hrdi otcovia s nostalgiou po starych dobrych casoch po nociach tajne stavaju SV vysielace, aby mohli nasledne synom ukazat ako funguje krystalka :-)
Ked som bol maly tiez som krystalku staval a velmi ma to bavilo. Doba sa ale posunula. Ma zmysel ukazovat pubertakom 50 rokov stare veci, ktore uz neexistuju a nikdy sa s nimi nestretnu? Ano su krasne elegantne ale vacsina z nich uz ani nevie co je radio...
B.