Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 23 11:23:23 CEST 2014

>Moc si nedovedu pøedstavit, jak se po tak krátkém èase nafoukne elyt.

Ved som pisal: IMO je to nasledok, nie pricina zlyhania.

>Svého èasu jsem vícekrát øe¹il problémy s venkovním osvìtlením u restaurací a obchodù. Pùvodnì se jednalo o halogenky, nebo ¹roubovací ¾árovky. Problémem byla krátká ¾ivotnost, zejména v zimì.

No dobre, al tu islo o osvetlenie 24/7 resp. cele noci, takze kratka
zivotnost bola dana prirodzenou zivotnostou ziaroviek (a dlhsimi nocami v
zime), a nie poruchami danymi klimatickou zatazou, ci nie?

>V tomto pøípadì bych shánìl redukci z E27 na záøivky typu DZ, pokud mo¾no klasiku s tlumivkou. Nebo ji z nìjaké té chcíplé "úsporky" udìlat.

G23? Ako som pisal, v tomto pripade uprednostnujem hotove profi riesenie.
Naviac by som tam asi tu tlmivku nenarval...

wek