Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Září 23 06:33:15 CEST 2014

Nejprve si zkuste, zda je funkční žhavení, žhavící napětí dle katalogů, vše
co máte bude asi stejně na 6,3V. Pak Vás to možná přejde :-) Jinak kolegové
co dělají s elektronkovými rádii elektronky neměří, ale porovnávají. Prostě
tahle je lepší, tahle horší...

-cas cca od 22:00 do 02:00 - pak uklid
Ještě napište že ve 4:00 vstáváte na šichtu na 6:00 a asi se vybulím.

Karel