Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Září 23 00:03:59 CEST 2014

bohuzel stare elektronkove radio je (momentalne) naprosto nedostatkove zbozi - casem urcite sezenu sokety, pak i nejake to sitove, vstupni i vystupni trafo. ale zdroj soucastek bude asi jinde, uz jenom protoze co znam v okoli (Brno a okoli) sberne dvory, tak jsou tam doslova poradovniky na podobne pristroje, elektronkove, fotograficke, ...

zatim davam dohromady datasheety, dale pak (na zacatek) rozdelim lampy dle zhaveni.
pak je chci roztridit - dobre /vadne - proto se ptam na co nejjednossi zpusob mereni. zatim je neminim ani testovat na stabilitu (pulhodky zhaveni a znovu promerovani parametru)

jj, s bruselem to bude cim dal tezsi - je treba si nakoupit tepelnych bublin do zasob :)

je mi jasne i to, ze z danych veci zadne hi-fi to nebude. tyto jsou spis min 60% vyrazene z radii a tv, co vyrazovali muj deda a tatka do krabice od bot, kdyz je vymenili za nove (snad 30 a vice let nazad). to kdyz bych uz do toho sel, tak to by potrebovalo opravdu overene lampy.

a danyk vypada opravdu dobre - dik za zdroj informaci
i nejake trafo z vlacku se najde pod schodama - jenom musim overit zatizeni - toto mne fakt nenapadlo!
:)