Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Září 22 18:59:20 CEST 2014

Desitky roku? Petrolejka nebo olejova lampa.

Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: <Hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 22, 2014 3:39 PM
Subject: Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Ked uz nadavam na tu skorumpovanu slaboduchu bandu, co nahrava
ekoteroristom...

Cez vikend som v ramci zahradnych prac dostal znova vynadane, ze nesvieti
ani jedno z troch svetiel, kam z konstrukcnych dovodov nejde vopchat
ziarovka (je to taka uzavreta dost uzka plastova rurka). Priemerna zivotnost
kompaktnej ziarivky v nich je asi tak 2-3 roky, pricom pocas toho casu
svietia dohromady tak 5 hodin. Ziaroviek mam pritom na tom istom dvore (a aj
v relativne tesnych svietidlach samozrejme sklo/kov a nie plast) tak zo
tucet, svietia kazdy vecer, vratane desiaky-dvoch rozsvieteni/zhasnuti
(pohybovy senzor), a za 8 rokov som menil 1 (slovom jednu).

Navrhnite prosim "moderny" zdroj svetla, ktory je explicitne urceny na
outdoor a na ktory vyrobca a predajca da explicitnu zaruku na take pouzitie.
Nejde mi o to dat niekomu po papuli ked vyhori ci spekulovat s opakovanymi
reklamaciami, chcem aby fungoval desiatky rokov aby som sa o to nemusel
starat.

Dakujem,

wek

Navrhnite nejaky neziarovkovy