[RETRO] Rekonstrukce programového modulu TI-58/59

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Září 22 08:19:25 CEST 2014

Zdravim,
  inu, bude to s pravym TI stylovejsi :-). Pokud kamaradi treba necim
do projektu prispeji, tak proc ne... Tak to se tesim. A az bude nekde nejaky
vystup k dispozici, urcite se pochlubte, lidi jsou tu na to zvykli
(zejmena v oblasti 3D tisku :-) :-) ) a tak myslim, ze trochu toho retra
jiste taky snesou :-).
  Zdravi Pavel