[RETRO] Rekonstrukce programového modulu TI-58/59

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Září 21 19:06:59 CEST 2014

Zdravím,
  ozivuji tento thread po roce a tri ctvrte s tim, ze jsem si vcera stahnul
emulator TI-59 pro Android (go59c) a ctu, ze ROM obstaral jisty Hynek
Sladky... Pry si na to vyvinul vlastni pripravek... Pak je ve hre jeste kdosi
nickem HrastProgrammer, ktery nejspise vytvoril prvni emulator (pro PC).
Autor toho Androidiho (Olivier de Smet) dokonce tu ROM patchnul tak, ze
vyrobil cosi, cemu rika TI59+ a to ma az 300 registru (standardni predel
960 kroku a 180 registru) a je to i jinak vylepsene.
  Tak vidim, ze se podarilo a ze jste svuj puvodni zamer nevzdal! Jak vypada
pripadna realizace revived HW tohoto stroje ? Tento projekt by mne urcite
zajimal, kdyz tak se pochlubte...
  Zdravi Pavel Troller