Plasmove svetlo LEP?

Pátek Září 19 18:59:58 CEST 2014

Co jsem tak precetl z prospektu tak  na cele svitidlo poskytuji zaruku 3
roky a kdyz ho v tech trilech tech poslete, nebude to mechanicky rozbite,
nebude do toho nateceno atd. tak opravi a poslou zpet na jejich naklady.
Zivotnsot te banky jev vypoctena tak, ze po 50.000 hodinach sviceni
poklesne intenzita na 70% nove, s itm ze vydrzi i 100.000 hodin s
predpokadanym  poklesem na 66%, Nejsou tam elektrody tak se na tom celkem
asi nemo co pos...
RF zdroj je konstruovan tak ze ma stredni dobu mezi poruchami 70.0000 hodin
to je jeidne co jsem nekde vycetl. DC zdroj je pocitam spinany zdoj jako u
PC a o zovotnsti jsem se nikde nic nedocet.
Vic v prospektu,ktery mam neni a ani na webu toho moc vic neni krome
vypoctu a grafu jak je to uzasne a nejlevnejsi :-)