Plasmove svetlo LEP?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 19 17:58:30 CEST 2014

>Ja nevim jaka je cena samotneho LEP emitoru tj., te banky s chadicem a cena
>RF zdruje pro nej, cenu celeho svitidla znam, v nemecku to v prepoctu vyjde
>na  33.000Kc, na ebay sezenete cele svitidlo
>http://www.ebay.com/itm/Gavita-Pro-300-LEP-Light-Emitting-Plasma-Horticultural-Grow-Light-Fixture-/200662836756?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb86fe614

Aha. No, to je fakt dost. Ale ak by bol ten rated life 30khrs pravda, a ta
lampa od eye/iwasaki za cca 200$ (co je hola lampa bez predradnika, ze?)
naozaj vydrzi "len" tych 7k5hrs, tak to sa zacne uz trocha podobat, nie?

Naviac je otazne, co presne tych 30khrs znamena, ci to zahrna aj zlyhanie
tej mikrovlnnej casti, alebo ta vydrzi viac a vymienaju sa len tie
"kapsle"... ale to Vam asi nebudu chciet/vediet povedat.

>Ta cena je zcela mimo, on jich chce 5ks ...., mam zdroj ktery by mohl dat i
>100A na 28V tak jsem si rikal, treba vyjde zarovka a RF nejak rouzumne,
>bohuzel se vyrobce dosud neozval.

No, ak by ste mu napisali 5 kontajnerov namiesto 5ks, tak mozno sa Vam
ozve... Tych, co robia cele svietidla, ako je ta Gavita, vyzera ze je tak
zo pol tucta, takze sa Luxim bude bavit asi len s nimi.

wek