OT na pátek: Ťuky Ťuk [Was: oprava frekvenčního měniče pračky]

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Září 19 16:40:33 CEST 2014

Tipuji, že protože:
- za dané přání se vyslovující styděl/nechtěl aby ho někdo slyšel
- byl poněkud mdlého rozumu, protože si myslel, že když se řekne nahlas, tak bude samosplnitelné.

alternativní varianta:
- nějaký maník viděl jiného fachmana jak poklepem testuje kvalitu dřeva a vyslovuje při tom odhad ve smyslu; no to by
mohlo vydržet / splnit účel. A jelikož byl poněkud mdlého rozumu (ten maník), zobecnil si to na přání obecně.

pravděpodobná varianta
- ťukající byl poněkud mdlého rozumu, arogantní a prudčejší povahy dělajíc to proto aby prosadil svůj názor tak často, až
se z toho stal rituál - dříve stoly i stavení byla dřevěná.

Hmm, Mám v možnostech takový jednotící prvek. Vychází mi z toho jednoduše „z hlouposti“.

ced