OT: reklamace baterie notebooku

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 19 16:01:09 CEST 2014

ME45 lezel odhadem 8-10let ve skrini a VYNDANA baterie vedle nej. Ja
lixx baterie pokud zarizeni nepouzivam vyndavam ze vseho.

Z vyctu zarizeni jsem zapomnel jeste na PDAcko FS Pocket LOOX jiz
nekolik let pouzivane jen jako navigace kdyz jedu nekam do zahranici (u
toho to bylo s baterii ale vzdy bida - jak se zapla wifina tak to zralo
jak prokopnute).

Jinak pokud je Lixx baterka v poradku tak se nemuze absolutne sama
vybit. Nedavno jsem likvidoval baterie 18650, ktere mi kdysi (cca 2005)
za par supu odprodal - jednalo se o nejake extra baterky pro nokie (byly
v tom tusim tri 18650tky) - podotykam ze uz v te dobe to byly nepordejne
lezaky nekde ze skladu. Tejrali jsme jsme je v modelech letadel jako
2S2P packy - kdyz jsem je po deviti letech zmeril tak pokles byl cca
0.1V - uskladnene byly na nominalnim napeti.

Radek Vicek