OT: reklamace baterie notebooku

Pátek Září 19 15:49:36 CEST 2014

Ten Siemens ME45 se průběžně používá a dobíjí nebo třeba taky půl roku až
rok leží někde ve skříni? Mám jednu LiION baterku nokia (tu asi nejběžnější
BL-5C, jestli se nemýlím), dostal jsem ji jednou zadarmo, zbyla z nějakého
mrtvého mobilu. Vím, že jsem ji tenkrát chvíli používal (abych ji
vyzkoušel), fungovala, ale pak jsem ji odložil někam do skříně. Teď jsem ji
vytáhnul a sice se nabije a telefon s ní funguje, ale už to není ono. Při
telefonování jí poklesne napětí, což je vidět na displeji telefonu na
ukazateli baterie. Je prostě už moc stará, nebyla skladovaná zrovna v
ideálních podmínkách (tj. měla by být v plně nabitém stavu a pravidelně
kontrolovaná/dobíjená), takže se to na ní podepsalo.

P.K.