RAID a S.M.A.R.T.

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Pátek Září 19 14:10:21 CEST 2014

Dobrý den,

řešil jsem obdobnou situaci s RAID řadičem Intel Matrix na základní
desce. Software od Intelu neposkytoval bližší informace o jednotlivých
discích v poli a bohužel nevyhodnotil jeden z fyzických disků jako
vadný. Pomohl mi až program HDD Guardian, který dokázal vyčíst SMART z
jednotlivých disků a najít vadný pro reklamaci. Obvyklé SMART utility,
které bez problémů fungují pro jednotlivé disky na disku vytvořeném RAID
řadičem selhávají.

Miloš