Plasmove svetlo LEP?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 19 13:00:24 CEST 2014

>Ja bych to neresil, zakaznik chce svetlo s nejvetsi ucinnosti a s co
>nejkomplexnejsim spektrem. LEP by se mu libilo,ale ta cena je prosste
>silena jedno 280W svetlo tj. , DC zdroj + RF zdroj + emiter + kus plechu
>jako odrazec za 33.000Kc je torchu mimo misu.

Nepisali ste, ze neviete cenu? Odkial mate tych 33kKc?

Mimochodom, svietidla na tomto ci podobnom principe vyzera ze robi viacero
vyrobcov, detaily sa lisia, ale jedno vyzera byt zhodne, a to tajomstvo
okolo cien. Dost sa podobaju aj v tom, ze tymi svetlami zasobuju projekty,
ktore smrdia dotaciami.
http://www.topangatech.com/products/
http://www.plasmabright.com/full.spectrum.asp

wek