LED nahrada za G9 halogenku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 19 05:49:54 CEST 2014

Ako ste prisli na to, ze tie G9 mam ako bodovky v sadrokartone? Alebo ze vobec mam sadrokartonove podhlady?

Nie, ja ich mam v normalnych svietidlach s tienidlom. Ako som pisal, vdaka rozmerom G9 vychadzaju tie svietidla velmi elegantne. A nepritomnost trafa je len plus, ba dovolim si poveddat, plus plus.

IMO su bodovky na vseobecne osvetlenie miestnosti uplne nevhodne a je potrebny nejaky mechanizmus na rozptyl svetla. To podcierkuje idiociu rozhodnutia EU ako prve zakazat matne ziarovky (co je moj dalsi problem, bo mam aj svietidla na E14 ale s priznanou ziarovkou, kde cire ziarovky vyzeraju vyslovene ako mladomanzelsky luster ( = hola ziarovka v patici visiaca na kabli zo stropu)).

wek