Elektromotor

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Září 18 17:50:18 CEST 2014

Magnetu je tam celkem asi 6 jsou po celem obvodu rotoru.
obracene byt nemuze, protože je zabrousen z jedne strany tak, aby dosedl
hladce na rotor.
a z druhe strany je zahloubena dirka na hlavicko od sroubku.
podlepil jsem magnet ze spodu, aby pevne dosedl na rotor a tady asi bude
problem narušeného magnetického pole.
F.K.