STM32F030 a emulace eeprom

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 18 16:52:35 CEST 2014

>Takže pamì od 0x0800 0000 je vyhrazena jenom pro "uživatelskou potøebu" a nic jiného do ni nezasahuje?

Kde som take napisal?

Flash je namapovana od 0x08000000, a po resete je odzrkadlena aj od
0x00000000, odkial sa cita reset vektor. Program je ulozeny prave od
adresy 0x08000000. Preto nultu stranku nie je vhodne pouzit na nieco ine.

Na emulaciu EEPROM pouzite najvyssie stranky. Ja osobne by som to robil na
dve stranky, a ak nie je nejaka poziadavka na vacsi pocet zapisov a na
vyssiu rychlost, tak by som len jednoducho pri poziadavke o zmenu vymazal
celu "starsiu" stranku a preprogramoval vsetkych 100 byte spolu s
indikatorom "cerstvosti".

wek