Zabava s VS .NET

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Září 18 14:28:18 CEST 2014

... a větší šíře a více registrů je jen další zpomalovátko že? :-)

Bohužel na zdroj si nepamatuji, takže neověřená informace, ale když  se objevily 64 bit procesory nějací nadšenci si dali
tu práci a změřili výpočetní rychlost více aplikací. Vyšlo jim průměrně asi +20% ve prospěch 64bit. V rozsahu asi -5% –
30%, záleželo na aplikaci. Samozřejmě lze najít i extrémy, když se snažíte. Takže větší pointery jsou cena za rychlost a
možnost používání některých aplikací. Kolegové pomalu přecházejí na 64 bit a více paměti aby Altium bylo ochotno
vygenerovat netlist složitější desky.

Pravda, ty aplikace byly povětšinou v C/C++ a testovalo se na GNU/Linuxu ...

Další důvod je ten, že v paměti nemusím mít 32b a 64b verze stejné knihovny, když už používám 64 bit (je to dost otravné
zjišťovat, co musím mít 2x).

ced