Zabava s VS .NET

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Září 18 13:11:24 CEST 2014

Hlavne pro kompilaci do 64b z 99.999% neni duvod. 64b ma snad jedinou
vyhodu ("nekonecnou" pamet), kterou vyuzije hodne maloktery program. Na
druhe strane kazda adresa je 64b => vetsi obsazenost cache => pomalejsi
beh. Ja vim, to pomalejsi je (zvlaste pro bezne aplikace) prakticky
nemeritelen, ale...
M.