LED nahrada za G9 halogenku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 17 21:36:32 CEST 2014

> E27

E27 ma viacmenej nezaujima - to mam lacne funkcionalisticke (citaj: mozno
nie su vyslovene skarede, ale rozhodne nie ziadne dizajnove) svietidla
vonku a v pivnici a podobne, kde mozem dat uplne cokolvek, aj trebars
kompaktnu ziarivku alebo hoci aj cokolvek LEDkove, alebo ich aj zahodit.

Viac ma uz zaujima E14, ale aj tam je uz sortiment aj ziariviek
znesitelneho tvaru a kvality, aj LED znesitelneho tvaru a kvality, velmi
obmedzeny ba priam neexistujuci.

A tie G9 tak tam je to bohuzial asi nemozne.

>Videl a proti klasice sviti zbytecne bile.

Z bielej sa da farbou stien a nabytku "odobrat" modra a natonovat "teplota"
podla lubovole.

Z nazltlej "klasiky" to ide tazsie.

Z hnusneho spektra LED/ziarivky sa da dosiahnut len este hnusnejsie.

Naviac, ako som bol pisal, tie svietidla s G9 su elegantne vdaka malym
rozmerom tej ziarovky. Pochopitelne, neda sa pouzit plast a papier, ale
sklo, kov a keramika su nekonecne materialy.

wek