LED nahrada za G9 halogenku

Středa Září 17 20:33:30 CEST 2014

Koukám na ten obrázek a nechápu... 2700K je asi zbytečně málo, mám 3000K
a je to akorát jako žárovka. Mám ale CRI 96, to se té žárovce opravdu
podobá. Ledky 2700K mají ještě nižší účinnost, než 3000K. Ale i tak,
těch 45 lm/W je tragicky málo. Navíc ledky s CRI 80 mají mít vyšší
účinnost než s vysokým CRI. Životnost 20000 hodin ukazuje na to, že se
ledka dost nezdravě hřeje. Při rozumném chlazení to má přes 50000 hodin.
Je zajímavé, že tyhle žárovičky vůbec někdo kupuje.
Anděl