Cim pripojit a jistit baterie k UPS

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Září 17 18:17:43 CEST 2014

Ano, pojistky jsou taky varianta, I v UPS je pojistka ne jistic.
Rikal jsem si ale ze ten jistic by zaroven slouzi na odpojovani.

Co kabel, bude stacit 6mm2? Nejen z duvodu proudu, ale I odporu.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: 17. září 2014 17:31
To: 'HW-news'
Subject: RE: Cim pripojit a jistit baterie k UPS

Existují jističe pro SS obvody a nově OEZ Letohrad prodává řadu pojistkových
odpojovačů pro SS. Mrkněte na jejich stránky do katalogu pojistkové systémy
a pak taky jističe (modulové přistroje)  -já bych šel do těch pojistek -
levné a spolehlivé Konektory netuším - záleží jak často to chcete odpojovat,
dal bych tam řadové svorky na DIN lištu.

Jara