Re: Re: MECH: komponenty na spojování ALU profilů

Středa Září 17 15:00:37 CEST 2014

Dne 17. září 2014 14:07 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):

> V praci pouzivame tyto dily: http://www.aluteckk.cz/
>
> Prozradte nejake ceny - co vas stoji metr profilu a co ty spojky ?

V bývalém zaměstnání jsem to taky používal, ceny ale už nevím, ono se to
ale stejně dost liší podle toho jaký profil chcete - i od jednoho rozměru
máte několik variant podle předpokládaného zatížení, tj. kolik hmoty je v
profilu. Jestli vás to zajímá, kontaktujte obchodního zástupce (já jsem se
vždycky obracel na pana Čapka), za poptávku e-mailem nic nedáte:

http://www.aluteckk.cz/Kontakt

Bude to ale chtít vybrat si konkrétní položky z katalogu:

http://www.aluteckk.cz/Katalog/

Pavel Kadečka.