Odcházející TL431.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Září 17 13:59:20 CEST 2014

Nad plosnakem cca 5mm, paji se to rucne, jak to tam clovek zasune, tak
to tam je. Plosky cca 1,5 mm prumer, prokovena dira, odtud spoje mensi
jak 1mm. Od prostredni nohy je "rozlita" med. Umisteni na kraji desky,
nic topiciho vedle neni.

Ale jak jsem psal, na stejne desce je jiny zdroj, kde je stejna TL431 a
ta neodchazi. Proto si myslim, ze je neco spatne v navrhu.

Martin Hanek