DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 16 17:06:46 CEST 2014

 16.9.2014, 16:58:08

I na fotacich canon jdou spustit hry. O doomu sice nevim, ale tetrix a
nejake dalsi jednoduche veci tam mam i ja (je to standartdni soucast
chdk).
Proc ? Protoze v tom fotaku bezi nejakej OS, a hra se spousti jako
bezna aplikace. Stare canony bezely na beznem DOSu !
Novejsi uz maji neco jineho, ale zase to asi neni nic, co by si u
canonu psali od zakladu sami, ale jen prejmenovali, popr. mirne ohnuli
nejakej "beznej" OS.
Jenze spustit aplikaci na OS, a ovladnout hw jsou dve hodne rozdilne
veci, zvlast kdyz o tom hw vlastne nic nevite.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz