DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Září 16 16:56:29 CEST 2014

Zdravim,

> No, ja tipujem, ze ten Doom bezi na displeji, a ze UI tam zabezpecuje nejake embedded PC.

Aaa, pravda. To video z odkazu mi nehralo, tak mi to nedoslo.
No ale pokud je tam nejake embedded PC s embedded OS, tak tim lepe,
alespon tento kus nebude tak tezke reverzne-inzenyrovat, no a z toho
tam snad bude nejaka vazba na ten vlastni tiskovy engine... Ale je
pravda, ze reverzovani toho tiskoveho engine tim nemusi byt o mnoho
jednodussi, zvlaste, pokud by to resil nejaky druhy CPU s vlastnim
FW. Pokud by to byl jen proces na tom hlavnim embedded PC, porad by to
mohlo byt jednodussi - pro embedded Linux si to dovedu docela predstavit.
Ale to zacina znit dobre! Mozna by se dal na tiskarne spustit treba
mailserver, webserver a... telefonni ustredna :-) :-).

Zdravi

Pavel