Re: Odcházející TL431.

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Září 16 14:30:06 CEST 2014

Zdravím,

rozdíl může být v proudu, který přes TL431 teče případně výkonová ztráta na
TL431.

Změřit napětí a proudy a porovnat s datasheetem.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16. 9. 2014 14:22:47
Předmět: Re: Odcházející TL431.

"Hmm, to by mě nenapadlo. Akorát mi nejde do hlavy, že to odchází v tom
malém zdroji a ve velkém drží.
Za zdrojem problém není, ten zdroj dává cca 15V, aby se dal dobíjet
akumulátor. Za ním je ještě step-down na 5V a ten to zachytí.
Problém je spíše v tom, že zařízení nefunguje, což nás nebo zákazníka
stojí peníze.

Martin Hanek

Dne 16.9.2014 14:17, Glajc Pavel napsal(a):
> Ano jsou to šmejdy háklivý......Pokud je tam víc elektroniky a hrozí větší
škody, utloukám to okolo tranzily.