DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 16 12:18:48 CEST 2014

>Kefalin, teda, Jano, co to presne znamena "DRM-free tlaciaren"?

Asi to DRM nie je dobre slovo, ale pouzil som to ako nahradu za
"univerzalne zlo".

Pod DRM-free tlaciaren tu myslim tlaciaren, ktora sa da pouzit ako
tlaciaren.

T.j. taka, na ktorej ma neotravuju tie debilne marketingove hratky
vyrobcov, t.j. nutenie do origo cartridgov, dialkova zmena firmware =
spravania, dialkove "pokazenie" tlaciarne (toto je mozno paranoia, ale
neprekvapilo by ma to), odstavenie cardridgu podla pocitadla s
nespotrebovanym atramentom (ano to mi tlaciaren teraz robi, simuluje
prazdny alebo aj ciastocne upchaty cartridge, staci vystriedat 3 ine
cartridge a vratit nedotknutu povodnu a tlaci dalej - pred par rokmi to
nerobila), nutene tlacenie sedi z farebnej cartridge, pritomnost a
spravanie ovladacov a ineho viac ci menej idiotskeho sprievodneho SW v
roznych OS roznych verzii podla lubovole vyrobcu - ine ma momentalne
nenapada, ale snad toto staci pre predstavu.

wek