Vikendovy kviz

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Září 16 10:18:25 CEST 2014

preco potom kupujete nieco, kde ocakavate urcite technicke parametre z
GM? :-)
Len upresnim, RG58 je velkost kablu, nie konkretny typ. To aby sa na
RG58 nepindalo ako je nekvalitny. Pouzivame kable velkosti RG58 od
renomovanych dodavatelov a tie su dobre aj do urychlovaca :-) Samozrejme
nestoja 3 centy za meter...
b.