reset hesla a EFS

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Září 16 09:01:41 CEST 2014

Zdravím, tady pomůže jen výchova. Ovšem ne syna, ale toho otce.

Mám dva kluky (2,5 a 6 let), v souvislosti s výpočetní technikou byli pod
dozorem cca do 2 let. Pak už se jim dalo vysvětlit (mladší to pochytil sám i
dříve), že si mohou vzít telefon, najít si tam svou hru a hrát si. Totéž
počítač. Mladší si k němu vleze, klikne na YouTube (dokonce zavře reklamu) a
pustí si Maxipsa Fíka (ten je nyní u nás v módě). Bez problémů taky
pochopili, že když volá babička, mohou kliknout na zelené sluchátko, a když
tam není její obrázek, tak ne.

Jako omezovací prostředek stačilo, že pokud děti ťukly na ikonu jako třeba
email, vysvětlil jsem jim co mohou a co ne. A když to nepomohlo, tak jim na
chvíli sebral telefon.

To je tedy má zkušenost. Dodávám, že mí synové nejsou žádní andílci, nýbrž
spíše gauneři a rvou se jak koně.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827