Vikendovy kviz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Září 14 16:47:11 CEST 2014

Zdravim,

> Dobry den,
>
> tak ja osobne beriem Vase tipy tak, ze ste odo mna o dost starsi, ste
> docent,

... a na to ste prisli ako ?
Docentom som nebol, nie som a nebudem :-). Nie som ochotny pracovat na svojej
kariere - pravidelne publikovat nezmysle v odbornej tlaci, sediet na poradach
a schodzach atd. Netreba byt docentom, abyste mohli ucit studentov :-).

> pracoval ste na n grantoch

Na granty ma moc nevyuzivaju, pri mojom polovicnom uvazke je pre nich lepsie
si ich rozdelit vzajomne.

> a mate rozhodne vacsi prehlad ako mam ja.

To je uplne diskutabilne. Pravdepodobne ano v urcitych oblastiach, napr.
v telefonnych ustredniach :-). Ale v inych oblastiach mate urcite vacsi
prehlad Vy.

> Navyse ked ja som uz mimo praxe a o svojej skrachovanej profesionalnej
> kariere radsej pomlcim.
>
> No ak by ste predsa len tuzil po dalsej uplne nezavislej metode, tak ked
> budem moc opity a zabudnem na svoju diagnozu a to, ze som si zabudol dat
> tabletky, tak si mozno spomeniem na p. Maxwella... :)

No to je ten problem. S panom Maxwellom sme byli kamarati tak pred 30 rokmi.
Teraz ostavaju uz iba kuse informacie o tych jeho rovniciach :-). Az sa to
bude ucit moj syn (pokial ho do tej doby nevyrazia), rad si to s nim
zopakujem.

Pavel