Vikendovy kviz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Září 14 13:24:56 CEST 2014

Zdravim,
   ja zase jako druhou, mene pravdepodobnnou hypotezu mel, ze ten do jiste
miry seriovy charakter razeni tech useku se projevi tim, ze by se ctyrnasobne
prodlouzila delka pulsu oproti jednoduchemu Blumleinovi, ale pak jsem to
zavrhl s tim, ze by na to prece stacil jeden Blumlein se 4x tak dlouhym
vedenim... Ovsem prodlouzilo by se i zpozdeni pulsu...
  Jeste mne ale v mezidobi napadla jedna odpoved na ot. 1) - pokud to budeme
brat bezeztratove a idealne, taky je mozne, ze to vlastne bude zdroj
neutuchajiciho obdelnikoveho signalu :-).
  Zdravi Pavel