OT Banky - bylo Heslo na Seznam.cz

Neděle Září 14 11:37:05 CEST 2014

Asi před 5 lety jsem tu popisoval svoje zkušenosti s UPC a internetem,
který ani neběžel, ani nešel, spíš se jen tak plazil. Na hlášení poruch
měli takový kouzelný formulář, kde  mj. bylo i tohle:

"Vyplněním údajů a kliknutím na tlačítko " Odeslat " souhlasím se
zasíláním obchodních sdělení dle z. č. 480/2004 Sb. a zároveň se
zpracováním, shromažďováním, uchováním osobních údajů dle z.č.
101/2000 za účelem dalšího kontaktu, pro marketingové účely UPC Česká
republika, a.s., Závišova 5, 140 00 Praha 4, IČO: 00562262. Tento
souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po
celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu."

Takže člověk si stěžuje, že mu něco nefunguje, ale současně s tím musí
souhlasit, aby mu poslali nějaký SPAM, což mi tehdy taky hned udělali,
přičemž technický problém stále trval...

P.K.