OT Banky - bylo Heslo na Seznam.cz

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Září 14 11:33:36 CEST 2014

Taky se mi to už stalo. Kupoval jsem kolo z německého e-shopu. Bylo to pozdě večer a ráno jsem měl zmeškaný hovor z banky. Volal jsem zpátky a operátor se ptal, jestli jsem tu platbu opravdu provedl já, protože se jim zdála podezřelá…

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Sunday, September 14, 2014 10:21 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Banky - bylo Heslo na Seznam.cz

No já tak nějak tuším, k čemu je telefonní číslo pro třetí osobu,

platil jsem před rokem trajekt řecké společnosti asi kolem 7tkč.

Jen co jsem provedl platbu do asi do 10minut mi volala ta ona

třetí firma, že byla provedena podezřelá transakace kartou a

jestli jsem to platil, říkám že jo, ale celkem mě to vyděsilo, protože

přijemce byla uplně jiná společnost, než ta trajektová, tak jsem se

ho ptal, jak moc je to podezřelé abych náhodou nepřišel o peníze,

a bylo mi vysvětleno, že to vyhodnucuje nějaký "speciální"

algortimus, a že on netuší, že má za úkol to pouze prověřit.

Zatím se mi to stalo jednou a upřimně takový hovor mi fakt nevadí....

Zdeněk Aster