OT Banky - bylo Heslo na Seznam.cz

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Září 14 10:21:01 CEST 2014

No já tak nějak tuším, k čemu je telefonní číslo pro třetí osobu,
platil jsem před rokem trajekt řecké společnosti asi kolem 7tkč.

Jen co jsem provedl platbu do asi do 10minut mi volala ta ona

třetí firma, že byla provedena podezřelá transakace kartou a

jestli jsem to platil, říkám že jo, ale celkem mě to vyděsilo, protože

přijemce byla uplně jiná společnost, než ta trajektová, tak jsem se

ho ptal, jak moc je to podezřelé abych náhodou nepřišel o peníze,

a bylo mi vysvětleno, že to vyhodnucuje nějaký "speciální"

algortimus, a že on netuší, že má za úkol to pouze prověřit.

Zatím se mi to stalo jednou a upřimně takový hovor mi fakt nevadí....

Zdeněk Aster