Jaký AV program (Re: OT: Heslo na Seznam.cz)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Září 14 00:08:20 CEST 2014

Ono vůbec na těch uvedených strojích asi jakýkoliv antivir  ubere výkon,
já bych se na AV úplně vybodnul.
V rodinném okolí takto provozuju povícero starších strojů a pokusy o
instalaci a spouštění AV  končily nechutí pak s takovým "udušeným"
strojem pracovat.
Takže mám od všeho image a občas to na návštěvě  "přelíznu"  a je
pokoj.  Ti zkušenější v rodinném klanu  provozují na takových old
strojích krom W i SLAX
bootující z USB a ví, že při brouzdání v nebezpečných vodách internetu
nehrozí  destrukce systému.

Na svém stroji používám AVAST, už jsem toho také vyzkoušel povícero, a
Avast se mi jeví jako nejmenší zlo. Dokonce jsem se nechal zlákat věčným
nabízením slev pro zakoupení placené verze,
ale po zjištění,že to funguje úplně stále podobně jsem se vrátil po čase
k free verzi.

JaKub