RE: Jaký AV program (Re: OT: Heslo na Seznam.cz)

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Září 13 15:44:40 CEST 2014

Napadá mě druhé rozumné řešení:
Přihlásit na do Dropboxu přes web a smáznout ho tam. Zvlášť pokud PC se
škodícím souborem není dostupné...
To by taky mělo fungovat.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Saturday, September 13, 2014 3:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jaký AV program (Re: OT: Heslo na Seznam.cz)

Nevidel bych to tak zle - MSE dneska uz neni nic spatneho (cimz netvrdim, ze
mozna jensou lepsi AV programy). Osobni zkusenost - MSE pouzivam v praci,
doma Avast, prakticky shodne prostredi (stejny uzivatel, stejne zvyky, Win7
64, v praci mirne lepsi HW), mira zachyceni sajratu obdobna. Oba obcas hlasi
falesne utoky, oba se obcas nechaji oblbnout a vir si vnutit na disk
aplikaci na pozadi. Tvrda nakaza mi jeste neprosla ani u jednoho.

S tou aplikaci na pozadi - velmi zajimavy je Dropbox, kdy z jedne masiny s
vypnutym AV vnutim na uloziste zavirovany soubor. Obcas to proleze az na
disky pripojenych stroju, ale spusteni souboru mi ani jeden AV uz nedovoli.

Ale je desne fajn chovani Avastu, kdy detekuje virus, prilezly pres Dropbox
- zarve, ze nekde v tmp Dropboxu je nakaza, smazne to, Dropbox zjisti rozdil
a cpe to tam znova az do zblbnuti. Avast furt rve a furt rve, neda se to
hodit do karanteny, neda se s tim delat vubec nic, takze jeden zavirovany
soubor natlaceny z domova znehybni X pripojenych pocitacu s Avastem, prtoze
tam furt vyskakuje okno, kde se Avast chlubi, jak jse uspesnej. Jedine
rozumne reseni je samozrejme prihlasit se na to PC, co se tam snazi ten
virus protlacit a smaznout ho z Dropboxu lokalne, ale to neni vzdycky mozne.
MSE soubor tise smazne a mlci.

Co se tyka rychlosti - MSE se mi zda o dost rychlejsi a vyrazne min vlezly,
kdyz nic jineho, doporucoval bych alespon vyzkouset.

Pavel Kutina