Jaký AV program (Re: OT: Heslo na Seznam.cz)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Září 13 15:35:58 CEST 2014

Nevidel bych to tak zle - MSE dneska uz neni nic spatneho (cimz
netvrdim, ze mozna jensou lepsi AV programy). Osobni zkusenost - MSE
pouzivam v praci, doma Avast, prakticky shodne prostredi (stejny
uzivatel, stejne zvyky, Win7 64, v praci mirne lepsi HW), mira zachyceni
sajratu obdobna. Oba obcas hlasi falesne utoky, oba se obcas nechaji
oblbnout a vir si vnutit na disk aplikaci na pozadi. Tvrda nakaza mi
jeste neprosla ani u jednoho.

S tou aplikaci na pozadi - velmi zajimavy je Dropbox, kdy z jedne masiny
s vypnutym AV vnutim na uloziste zavirovany soubor. Obcas to proleze az
na disky pripojenych stroju, ale spusteni souboru mi ani jeden AV uz
nedovoli.

Ale je desne fajn chovani Avastu, kdy detekuje virus, prilezly pres
Dropbox - zarve, ze nekde v tmp Dropboxu je nakaza, smazne to, Dropbox
zjisti rozdil a cpe to tam znova az do zblbnuti. Avast furt rve a furt
rve, neda se to hodit do karanteny, neda se s tim delat vubec nic, takze
jeden zavirovany soubor natlaceny z domova znehybni X pripojenych
pocitacu s Avastem, prtoze tam furt vyskakuje okno, kde se Avast chlubi,
jak jse uspesnej. Jedine rozumne reseni je samozrejme prihlasit se na to
PC, co se tam snazi ten virus protlacit a smaznout ho z Dropboxu
lokalne, ale to neni vzdycky mozne. MSE soubor tise smazne a mlci.

Co se tyka rychlosti - MSE se mi zda o dost rychlejsi a vyrazne min
vlezly, kdyz nic jineho, doporucoval bych alespon vyzkouset.

Pavel Kutina