OT: Heslo na Seznam.cz

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Sobota Září 13 14:00:49 CEST 2014

v texte medzi #
----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 13, 2014 1:16 PM
Subject: Re: OT: Heslo na Seznam.cz

Původní zpráva ze dne 13.9.2014 od Alexandra Svobodová:

> tak AVG
Tím se to zcela vysvětluje. Tato informace měla být na samém počátku.

> na jednom z počítačů našel nějaké potvory. Sice nevím, jak se tam
> dostali, ale dostali. MIE používám velmi málo a navíc mne nenapadá,
> ze které stránky se to tak dalo chytit. Leda že by se to sem dostalo
> nějak jinudy.
#
a ako to vysvetluje?
kde mas istotu ze boli niekedy spustene a co je ich ulohou - je to cistych
50/50
mam kluc, ktory ked necham prebehnut anitivirakom tak je cely vyteseny, ze
volaco nasiel :-D
dokonca je tam aj jeden od Sasi (vyziadal som si odkaz nan) :-D
#

Hlavně že se tu najde spousta lidí, kteří se budou do krve hádat, jak
chce Seznam sbírat telefonní čísla, že to určitě nemůže být ukradené
heslo. Pochopte všichni, že i když nemáte nejmenší tušení, jak dnes
funguje malware a jak snadno se lze nakazit z na první pohled
bezpečných zdrojů, tak to neznamená, že se to neděje a že vám se to
stát nemůže.

Znovu vám opakuju, že tyhle problémy u svých zákazníků řeším každou
chvíli. Je to minimálně jeden případ týdně. Kdejaké ženské tohle bez
problémů vysvětlím, ale tady v HW konferenci máte svou hlavu.

#
tak neuveritelne obhajujes Seznam, ze si zabudol spomenut jednu z moznosti -
a to ze hesla k napadnutym uctom mohli byt ziskane priamo od Seznamu - a
podla mna je tato moznost rovnako pravdepodobna ako dve tebou spomenute
Robo
#

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory