OT - Raspberry Pi a WLAN

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Září 13 13:42:56 CEST 2014

Zdravím,
  jakou distribuci v RaPi máte ?
  Napadá mne, zda není problém s tím řádkem "iface eth0 inet dhcp" proto,
že by se dhcp klient zasekl na pokusu nahodit síť na eth0 a startup-script
pro síť by na tom zavisnul. Pokud strčíte kabel do konektoru, nakoupí
adresu, dhcp klient se ukončí (resp. přejde na background), script se
rozjede dál a úspěšně nahodí wlan0.
  Zdraví Pavel