OT: Heslo na Seznam.cz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Září 13 13:16:23 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 13.9.2014 od Alexandra Svobodová:

> tak AVG

Tím se to zcela vysvětluje. Tato informace měla být na samém počátku.

> na jednom z počítačů našel nějaké potvory. Sice nevím, jak se tam
> dostali, ale dostali. MIE používám velmi málo a navíc mne nenapadá,
> ze které stránky se to tak dalo chytit. Leda že by se to sem dostalo
> nějak jinudy.

Hlavně že se tu najde spousta lidí, kteří se budou do krve hádat, jak
chce Seznam sbírat telefonní čísla, že to určitě nemůže být ukradené
heslo. Pochopte všichni, že i když nemáte nejmenší tušení, jak dnes
funguje malware a jak snadno se lze nakazit z na první pohled
bezpečných zdrojů, tak to neznamená, že se to neděje a že vám se to
stát nemůže.

Znovu vám opakuju, že tyhle problémy u svých zákazníků řeším každou
chvíli. Je to minimálně jeden případ týdně. Kdejaké ženské tohle bez
problémů vysvětlím, ale tady v HW konferenci máte svou hlavu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem